De les is duidelijk: reageer niet traag.
Ameless bemonsterde Lo marchedoambling zijn eigen droom vertellend aan El Mercado:
“Vroeger sprak ik met een geweldige plek voor een cateraar, maar toen ik ze ontmoette (later kreeg ik je evaluatie van de beoordelingen) leek dat geen probleem. Ik hou van hun eten en het coördineert met mijn keuze, dus mijn enige probleem, zoals u al zei, is dat het niet handig is om een volledige staf te hebben en we hebben werknemers die met de auto komen – wat een stomme situatie is, want ik ben opgevoed om van deze plek te houden en ik wist dat dit een crisis was, dat ik het onmiddellijk moest oplossen, en ik hoop dat ik dat kan”.
Nou, als Frank en gedetineerden verrast zijn om veel te horen van hun vaste klanten die ruimte willen om in te trekken, is het eerste wat ze doen achter het geld aan gaan. En wie worden ze?
Omdat ze niet bereid zijn het succesvolle bedrijf dat ze al hebben te verliezen, is de marge voor hen te krap om zich alleen op hun concurrentie te concentreren. Frank andarbonine, tot hun verdienste, werd snel de nummer één in het gebied en onderscheidde zich van de massa. Dat is echter het bedrijf dat ze hebben opgebouwd. Er is veel meer op de markt.
Frank gelooft dat zijn eigen geschiedenis van het kunnen uitbreiden mede verantwoordelijk kan zijn voor zijn succes in de markt.
“Omdat mijn eerdere ervaringen goed waren, aarzel ik nooit om naar nieuwe plaatsen te gaan”, zegt Frank, “en ik probeer altijd te leren van nieuwe ervaringen, van mijn klanten, natuurlijk niet van hun fouten uit het verleden, maar van mijn ervaringen en creativiteit integendeel. Ik maak nooit twee keer dezelfde fout en ik zie het ook als nieuwe klant. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën, maar tegelijkertijd heb ik een verantwoordelijkheid tegenover mensen die al best practices ontdekken.”
Inderdaad, Frank en Carbonine “lijken de geheimen van hun succes op een betrouwbare manier te hebben overgedragen, zoals Frank zei, veel van de gasten hebben gezegd dat ze de ervaring op Main Street leuk vonden en dat ze er automatisch terug zouden zijn”.
Franks klantenkring spreekt niet alleen de mensen van El Mercado aan, maar ook mensen uit de VS, Canada en het VK, en zijn wens om zijn diensten uit te breiden naar nieuwe gebieden is minder competitief dan bijvoorbeeld een plaats die 24 uur per dag in Londen wordt aangeboden , Parijs, Rome of graag Boston, New York, Berlijn of eerder.
Hij zei: “We zijn ook de nummer 1 in Oekraïne en Rusland, het is echt arrogant voor cateraars om zo ver uit te breiden, maar we hebben geen probleem. Ik blijf in beweging… een gelukkige lategy – gewoon verplaatsen, verplaatsen, verplaatsen, verplaatsen en we krijgen altijd succes en klanten, ik zou het niet zeggen, maar IEn verschillende gasten van alle plaatsen uit de analyse, komen naar Oekraïne en verfrissen zich met Westside’s eten!
En dit is wanneer de staarten bewegen. Frank besloot om van het kamp en zijn vrienden van twee jaar te verhuizen naar een nieuw restaurant dat centraal gelegen is. Voordat ik ging werken voor zijn titel als chef-kok in een delicatessenwinkel in Main Street, werkte ik in de catering als cateraar, werkte ik buiten Main Street en uiteindelijk bezorgde en serveerde ik het eten bij de instelling waarmee ik werkte. Ik heb bijna 15 jaar in de horeca gewerkt en heb onderweg een aantal strategieën toegepast. Als u terugkijkt op die jaren, wat weet u dan van die strategieën?
Belangrijkste geleerde lessen:
1. Wacht niet en reageer niet overdreven, maar wees relevant en gefocust op een bepaald gebied
2. Wees niet bang om de belangrijkste speler in het aanbod te worden, als je het beste eten aanbiedt, zouden mensen over de hele wereld over je praten.
3. Vind uw unique selling point
4. Leer van de ervaring van anderen
5. Maak ook contact met nieuwe klanten
Daar ga je weer: je succes zit hem niet alleen in de markt, maar in je vermogen om je te concentreren op een heel specifieke markt en met excellentie aan te bieden.