In plaats van een Frisdrankautomaat dat elektriciteit nodig heeft om te werken, kunt u nu een automaat voor warme chocolademelk hebben die aan de behoefte van veel werknemers voldoet. Met een beetje creativiteit is het mogelijk om een geheel nieuw product te ontwerpen dat past in het gat dat is ontstaan door het ontbreken van een heet koffiezetapparaat.
Veel bedrijven maken er een trend van om gratis verkoopperiodes in te stellen waar medewerkers gedurende een periode van twee weken de mogelijkheid hebben om een selectie warme dranken te proberen.
Dus waar moet u op letten bij het kiezen van de componenten voor uw nieuwe thee- of koffieautomaat? Akra-opladers en steilersad-efficiëntiebonusafronding? Dit zouden uw eerste aanbevelingen moeten zijn bij de aankoop van een nieuwe machine.
Blijft de voorgeprogrammeerde mokkeuze langer vers als de thee of koffie zwart is? Houd er rekening mee dat veel merkthee- en koffieflessen, die een garantie van 2 jaar ongeopend hebben, zijn gemaakt van plastic, dat in de rieten plaat breekt.
Gelukkig is er een theeautomaat die al het giswerk uit elke nieuwe creatie haalt. Plak gewoon de ingrediënten erin, kies de kleur en voeg je favoriete jam, honing of andere toevoegingen toe. U hoeft bijvoorbeeld niet voor een zeeschelpontwerp te gaan als u dat niet wilt.
En dan is er nog de meer dan welkome toevoeging van bekerhouders. Veel bedrijven hebben een hele reeks bekerhoudersystemen gecreëerd die het serveren en drinken van koffie een fluitje van een cent maken.
Het is zo gebruiksvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken dat zelfs mensen die nog nooit een koffiezetapparaat hebben aangeraakt, het kunnen oppakken en zeggen: "Het is klaar!".
Hoewel er veel goede informatie is over hoe u met succes uw eigen bedrijf kunt starten met behulp van een automaat, dachten we dat we u een paar goede tips zouden geven om te zien of u de moed kunt krijgen om vast te houden aan dezelfde oude betrouwbare drankjes, misschien nadat je een paar mislukte pogingen hebt gehad.
1. Probeer niet te veel wijzigingen tegelijk aan te brengen. Ga langzaam, testen en experimenteren.
2. Houd uw nieuwe producten eenvoudig. Probeer uw nieuwe drankjes niet op oude klanten te duwen. Ga langzaam in het introduceren van hen.
3. Test uw producten grondig voordat u ze op de markt brengt. Het is een goed idee om ze te testen op een reeks consumenten om te zien of ze de goede plek hebben bereikt of niet.
For example, some smart vending companies have put a smart twist on the tried and tested coffee vending machine. Instead of the usual steamy steam, the machine uses a more refreshing form of caffeine to get the buzz. We've also seen devices that replace the water jug with a bottle of water. There's one with a built-in reservoir that keeps constant water flowing right into the machine.
The company that's come up with the brilliant idea of a LED readout window has actually worked on a constant learning curve with the coffee vending machine industry. As new companies enter the market and continue to introduce new products to the old standbys, the educating effect of the past will help the new companies to get their foot in the door of many customers.
Some even say that this is one of the best ways to get access to the customer who's thinking outside, and who's willing to test out the latest machine types available in the market.
Whereas in the past, when a company like Starbucks would have a gaggle of coffee enthusiasts using their product, and the rest of the people were using some other company's machines, the conversation would have been totally different with no one mentioning Starbucks. The fact is that everyone, no matter who you are, can be pleased with a well designed coffee vending machine that keeps things simple, and provides a pleasant experience.
For example, during a recent exercise at Starbucks, I noticed that the baristas who worked there during the exercise were doing something that I'd recommend to you. They were making treats from what appeared to be the pre-packaged treats, such as muffins, carrot cake, and sweet cream stuffing.
Waarom maakten ze deze? Uitleg was niet nodig. Iedereen wist waar het over ging, en het waren mijn zaken niet. Ik kan het, en niemand kan er iets over zeggen.
Deze geheimen hoeven niet tientallen jaren te worden bewaard. Ze zijn een kwestie van openhartigheid. Ze delen met een echtgenoot, kind of andere leden van het gezin is een geweldige manier om zoiets interessants te houden.
angellyan met kinderen, en zelfs volwassenen die geen kinderen thuis hebben, is het gemakkelijk om een rij vragende koekjes in het lunch- of dinertarief van de ontvanger te sluipen. Probeer een regel als "Heeft u MSG Mahi Mahi bij uw lunch?"
Hier is een vraag om over na te denken: zou je graag een MSG-persoon MSG slachtoffer zijn van een consument die een MSG-MSG test voor een periode van 2-3 maanden?